Verzenden en retourneren

Verzendkosten

Nederland

Bij koelproduct.nl is de verzending van bestellingen binnen Nederland boven €49 geheel gratis.

Voor verzending van orders onder € 49 berekenen wij € 5,95 bijdrage in de verzendkosten. Uw bestelling wordt dan als pakket via GLS verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij GLS.

België

Bij koelproduct.nl is de verzending van bestellingen naar België boven € 79 geheel gratis.

Voor verzending van orders onder € 79 berekenen wij € 6,95 bijdrage in de verzendkosten. Uw bestelling wordt dan als pakket via GLS verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij GLS. 

Andere landen

Wij leveren aan alle landen binnen  de EU. In de winkelwagen worden de actuele verzendkosten getoond op basis van het afleveradres.

Retourneren van artikelen

U heeft 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen een product te retourneren. De bedenktijd gaat in op het moment dat u het product heeft ontvangen.

Geactiveerde koelproducten kunnen niet worden geretourneerd.

Tijdens deze periode van 14 dagen kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking retourneren. Uiteraard kunt u het product passen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Na het passen zorgt u ervoor dat het product schoon, geheel onbeschadigd in de originele verpakking terugstuurt. Verzegelde producten kunnen na het verbreken van de verzegeling niet geretourneerd worden. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor de rekening van de consument.

De spelregels over een aantal gevallen waarin retouren niet geaccepteerd kunnen worden:

  • Retourneren na de bedenktermijn van 14 dagen.
  • Beschadigde producten.
  • Gebruikte producten (vervuilde, vieze of stinkende producten e.d.).
  • Geactiveerde koelproducten.
  • Ontbrekende onderdelen.
  • De labels of kaartjes met het artikelnummer mogen niet zijn verwijderd.
  • Op maat gemaakte producten.Ook kunnen sommige producten vanuit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden als de verpakking is geopend: bijvoorbeeld kattenbakken, krabpalen, de Litter Kwitter, handdoeken, badjassen en dergelijke kunnen alleen geretourneerd worden in de originele en ongeopende verpakking. Bij twijfel neemt u eerst contact met ons op.
  • Zonder voldoende frankering.

Retour online aanmelden

Om een retour online aan te melden, heeft u een account nodig. Nog geen account aangemaakt ?
Maak dan snel hier een account aan.

Gebruik hetzelfde email adres als in uw order om de order te kunnen koppelen aan uw account.

In het order overzicht klik op 'bekijken' naast de order waarvan u iets wilt retourneren.
U krijgt dan de complete order te zien. Rechts onderaan klik dan op 'Artikelen retourneren'
In het volgende scherm kunt u de retourzending instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u niet retourneert laat u op 0 staan.

In de volgende stap geeft u de reden aan van de retour.

Tenslotte kunt u bij “reactie” aanvullende informatie doorgeven.

Alles ingevuld ? Klik dan op “verstuur”.

Laatste stappen: pak de retourzending zorgvuldig in.

Belangrijk: stop de pakbon erbij zodat wij weten van wie de retourzending afkomstig is.

Een stuk papier met uw naam en ordernummer is ook voldoende.

Verstuur het pakket aan ons magazijn:

Petsonline
Handelsstraat 40
9501 EV Stadskanaal

Terugbetaling na afhandeling van de retourzending duurt gemiddeld 5 werkdagen.


Retourneert u een deel van uw bestelling ? 

Als het uiteindelijke orderbedrag, na verrekening van de retour gezonden artikelen, niet (meer) in aanmerking komt voor gratis verzending, zullen er reguliere verzendkosten worden berekend. Deze worden verrekend met de creditering voor de retour gezonden goederen. 

Geactiveerde koelproducten kunnen niet worden geretourneerd.